torsdag 8 maj 2014

skor & önskelista

ny favorit från Sixty Days följde med hem från Zebra...

En välbehövlig ledig lat morgon 
Då det snurrat på lite väl fort både på jobb & hemma i vår
Ska jag göra minst möjligt denna helg & hålla mig inom stadsgränsen
Ute är det grönt men regnigt så det blir en innedag


Har spanat runt lite efter finskor
Om jag inte vore så lång ( och klumpig) hade en hög klack gärna fått smycka min sko
Finns så många fler festliga skor med klack än utan
Men det är stor risk att jag får nöja mig med mina kära Havaianas-sandaler
Borde kanske smycka foten med fler tatueringar istället 


Om en dryg vecka fyller jag ett år äldre
Då familjen vid upprepade efterfrågat en önskelista
Har jag nu satt ihop en fin en....ja menar, man har väl lov att drömma
Den underbara hängmattan hittar man på Biskopsgården
Tänk att få hänga i den i sommar ♡♡♡
( måste genast gå ut & se om det finns träd med passande avstånd)





1 kommentar:

  1. Jag har samma problem. Jag kan inte gå i klack men visst är det snyggt. Ha det gott fina du. Kram Anette

    SvaraRadera