måndag 5 maj 2014

sommartankar

we♡it

Måndag & en ny majvecka är här
Fick skrapa fram bilen idag så värmen känns avlägsen
Får drömma mig bort bland sommarkläder & accessoarer i stället

sommarcoolt från millami.com.....yes please

Sommarschemat är nu klart & det såg ok ut
Helst hade jag velat ha lika långt lov som skatterna
Nu håller vi tummarna för en lugn sommar i hemsjukvården
Det är min tur att ta tidig semester så jag kan snart börja räkna ner
Båten läggs i nästa helg & har vi tur blir det många utflykter med den i sommar

brunch i vårt kök...

Denna veckan bjuder på en kort arbetsvecka för min del
Kanske jag kan hitta motivationen till att börja röra mig lite
Har ofta så otroligt många bra, övertalande skäl att inte
Borde tom. börja just nu.....fast det är lite sent
Måste hänga tvätt & göra lite annat först












1 kommentar:

  1. Ja jo roligare saker är inte svårt att komma på att göra. Jag skulle också vilja ha tio veckors semester så killarna inte behöver vara hemma så mycket själv men tyvärr går inte det. Jag önskar att jag haft en uppehållstjänst. Vi får göra så gott vi kan. Kram Anette

    SvaraRadera